sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Syntisäkkini

Tässä yhtenä päivänä päätin järjestellä leffahyllyni jälleen kerran ja siinä samalla kaivoin sen syövereistä esiin ne leffat, joita en ole katsonut. Täytyy myöntää että odotin leffoja olevan enemmän kuin 31, mutta olen silti vähän häpeissäni näinkin suuresta luvusta. Ja nyt nämä leffat komeilevat kolmirivisen hyllyni etummaisina, jotta tuijottaisivat minua sitten mahdollisimman syyttävästi.. Josko katsoisin ne joskus..
Ja nyt paljastan tämän syntisäkkini vielä kaikelle kansalle, jotta varmasti saan potkua katsomaan nuo leffat! Kysehän ei ole siitä että pitäisin niitä huonoina, päinvastoin. Ehkä voin sanoa syyksi juurikin sen että uskon ja tiedän leffojen olevan hyviä ja hienoja ja haluaisin antaa niille kaiken aikani, huomioni ja rakkauteni kun katson ne ja siksi en ole vielä saanut aikaiseksi?
Näh. Tekosyyltähän tuokin kuulostaa. Olen vain lahna.

Jep.. Pitäisi olla katsottuna, eikö vain?
Kummisetien kohdalla puolustaudun sillä että niiden katsomiseen täytyy varata oikeasti aikaa. 
Tästä sakista olen Thelman ja Lousin nähnyt, mutta ne kuuluu pakettiin. Muutenhan
voinkin sitten ryömiä maan alle tämän kuvan takia..

Bernard ja Bianca on tässä mukana siksi että olen nähnyt sen joskus iiihaan pienenä,
mutten muista siitä mitään, joten on se ja sama olenko nähnyt vai en.. eli en.
Että joo tässä mun syntisäkkini, mitä teidän syntisäkistä löytyy? Toivottavasti ei samanlaista katrasta kuin itseltäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...